با کمترین هزینه صاحب فروشگاه اینترنتی شوید!

3.5/5 - (6 امتیاز)

اگر کسب و کاری دارید حتما از اطرافیان این جملات را زیاد شنیده‌اید: “چرا برای خودت یه سایت نمی‌سازی؟”، “یه سایت بساز و ببین چه فروشی می‌کنی! ” یا “این روزا همه اینترنتی خرید می‌کنن، نری تو اینترنت باختی!”.
دغدغه عقب ماندن از بازار اینترنتی، همه را به فکر وا می‌دارد که در این فضا برای کسب و کارشان جایی باز کنند، اما انجام این کار در عمل چندان هم راحت نیست. ساختن سایت هزینه زیادی دارد و زمان زیادی می‌برد. البته اگر خوش شانس باشید و با برنامه‌نویسان خوش‌قول و متعهد آشنا شوید. از طرفی برای نگهداری سایتتان، باید به صورت ماهانه هزینه‌هایی پرداخت کنید.
اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود چون رقیبان شما هم بیکار ننشسته‌اند و حتما تا الان برای خودشان سایتی دست و پا کرده‌اند. اینکه چگونه در فضای اینترنت رقابت کنیم و در جستجوی گوگل همیشه اول باشیم، نیاز به داشتن تیمی از متخصصین دارد. با فکر کردن به این مراحل و هزینه‌های سرسام آورش، احتمالا تا الان عطای داشتن یک سایت را به لقایش ‌بخشیدید.
اما برای ناامید شدن زود است! برای همه این مشکلات راه حلی وجود دارد. شما می‌توانید به جای طراحی یک سایت مجزا، از بسته‌های فروشگاهی سایت‌های بزرگ و معروف استفاده کنید. یکی از این سایت‌ها شیپور است.

 

در این روش، شیپور برای شما یک فروشگاه اختصاصی در نظر می‌گیرد و به شما آدرس اینترنتی منحصر به فرد می‌دهد. می‌توانید از این آدرس در تبلیغاتتان استفاده کنید و آن را به همه مشتریان‌تان بدهید. حتی خریداران با جستجو کردن نام فروشگاهتان در گوگل، سریعتر شما را پیدا می‌کنند، در واقع بدون اینکه هزینه‌ای برای تبلیغات گوگل انجام داده باشید، فروشگاهتان در صفحه اول جستجوها نمایش داده می‌شود.
مهم‌تر از همه، سایت‌هایی مثل شیپور روزانه صدها هزار بازدید کننده دارند و این یعنی شانس شما برای دیده شدن محصولات یا خدماتتان، در چنین جایی چند برابر می‌شود. استفاده از این فروشگاه‌ها، مزیت‌های دیگری هم دارد؛ اگر مشتاقید که بیشتر درباره بسته‌های فروشگاهی شیپور بدانید مطلب زیر را بخوانید.

مزیت‌های ساخت فروشگاه در شیپور

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
4 نظرات
  1. Amir می گوید

    سلام . لطفا از انواع کسب و کار را گروه بندی کنید .مثلا گروه پرورش گل و گیاهان و پرورش قارچ و … غیره هم در یک دسته قرار دهید و ایجاد کنید . کار بیشتر ما هموطنان از این دسته هم وجود دارند . منم سرتیپشون کنید

    1. تیم تولید محتوا شیپور می گوید

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد شما به تیم مربوطه انتقال داده میشه
      سپاس از همراهی شما و موفق باشید

  2. ehsan می گوید

    مرسی از سایت شپور به خاطر خدمات بی نظیرش / من هم اکنون از این بسته فروشگاهی استفاده میکنم و بسیار هم راضی هستم / منتظر خدمات بیشتر شیپور هستم

  3. زهرا می گوید

    این کار خیلی جالبه خیلی ها هستن که واقعا دلشون میخواد یه فروشگاه اینترنتی داشته باشن و نمی دونن چکار بایدبکنن امیدوارم بستر مناسبی برای اینکار در نظر گرفته شده باشه و برای افرادی که میان عضو میشن یه مزیت های مثبتی داشته باشه

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.