۲۰۶ها در شیپور حرف اول را می‌زنند!

با آمار و ارقام خوش‌فروش‌ترین خودروی شیپور آشنا شوید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

شیپور هر چند وقت یک بار، به بررسی یک موضوع جذاب می‌پردازد و سعی در انعکاس وضعیت آن در بازار با آمار و ارقام دارد. در این مقاله نیز به آخرین آمار و ارقام فروش خودرو پژو ۲۰۶ از نوع تیپ ۲ و تیپ ۵ می‌پردازیم.

از بازار داغ ۲۰۶ها حتما خبر دارید؛

در حال حاضر خودروی ۲۰۶ از پرطرفدارترین ماشین‌ها در میان قشر جوان ایرانی است.

پرآگهی‌ترین خودروها در شیپور نیز ۲۰۶ها هستند و در میان باقی خودروها بالاترین فروش را داشته‌اند؛ به‌طوری که این خودروی محبوب، ۲۰ درصد فروش خودرو را در بازار به خود اختصاص می‌دهد. این نشان از خوش‌فروش بودن پژو ۲۰۶ می‌دهد. از کل این ۲۰ درصد فروش، ۱۴ درصد فروش مربوط به تیپ ۲، ۴/۵ درصد به تیپ ۵ و ۱/۵ درصد به سایر تیپ‌ها متعلق است.

برای کدام مدل از ۲۰۶ بیشتر پول می‌دهند؟

آگهی‌گذاران پژو ۲۰۶، تیپ پنج مدل ۹۱ را از مدل ۹۲ و ۹۳ با قیمت بیشتری به فروش گذاشته‌اند. همچنین تفاوت قیمتی پله‌های مجاور برای تیپ ۵ تقریبا ۱۸ میلیون تومان است که در جدول زیر به نمایش گذاشته است.

میانگین قیمت پژو 206 تیپ 5
میانگین قیمت پژو 206 تیپ 5

میانگین تفاوت قیمتی بین پله‌های مجاور تیپ ۲ نیز تقریبا ۱۴ میلیون تومان گزارش شده است که در جدول زیر می‌توانید این آمار و ارقام را ببینید.

میانگین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲
میانگین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲

۹۳ تا ۹۶، پرفروش‌ترین مدل‌های پژو ۲۰۶!

از میان ۲۰۶های شیپور، تیپ ۵ مدل سال ۹۳ تا ۹۶ بیشترین فروش را داشته است. فراوانی فروش ۲۰۶ تیپ ۲ همیشه به یک روال بوده است؛ ولی کمترین فروش در بین مدل‌های ۹۲ و ۹۳ رخ داده است.

درصد فراوانی فروش پژو ۲۰۶ در شیپور
درصد فراوانی فروش پژو ۲۰۶ در شیپور

۲۰۶های کارکرده همچنان پرطرفدارند!

بیشترین فروش ۲۰۶های تیپ دو ۲۰۰ هزار کیلومتر به بالاست و بیشترین فروش تیپ ۵ در بازه ۸۰ تا ۱۲۰ هزار کیلومتر اتفاق می‌افتد.

۲۰۶‌ سفید یک چیز دیگر است!

خوش آگهی‌ترین ۲۰۶ها در بازار شیپور از نظر رنگ، سفید بوده‌اند. از نظر خریداران، ۲۰۶ باید سفید باشد. به‌طوری‌که ۷۰ درصد تیپ پنج فروشی و ۵۰ درصد تیپ دو فروشی، سفید هستند.

بعد از این رنگ، رنگ نقره‌ای و مشکی از میان باقی رنگ‌ها پرطرفدارترین رنگ‌هایی هستند که در شیپور به فروش رسیده‌اند.

ونک تا چهارراه ولیعصر، ۲۰۶دوست‌ترین محله‌ها!

در سرتاسر شهر تهران ۲۰۶ها حضور دارند! اما ونک تا تئاترشهر بیشترین ۲۰۶های تهران را به خود دیده است!

طبق آخرین آمار،‌ ۲۰ درصد از ۲۰۶ها پایین‌تر از چهارراه تئاترشهر به فروش رسیده‌اند و ۳۰ درصد از آن‌ها را بالاتر از میدان ونک فروخته‌اند. اما نیمی از ۲۰۶ها، یعنی ۵۰ درصدشان، بین میدان ونک و چهارراه ولیعصر خریداری شده‌اند.

۲۰۶‌های تیپ ۵ بی‌خط‌وخش‌ترند!

در میان پژو ۲۰۶های فروخته‌شده در شیپور، تیپ ۲ بیشتر از تیپ ۵ رنگ‌خوردگی داشته‌ است؛ از طرفی نیز ۴۴ درصد از فروشندگان ۲۰۶های تیپ ۵، در آگهی‌شان ذکر کرده‌اند که ماشینشان بدون خط‌وخش است.

کدام مدل ۲۰۶ خریدنی‌تر است؟

پژو ۲۰۶ با این‌که توانسته دل بسیاری از جوانان را به‌دست آورد، اما تنها گروه سنی جوان نیستند که به خرید این خودروی چابک علاقه دارند. می‌توان گفت که ۲۰۶ از خودروهای تند و تیز ایرانی است که طراحی ظاهری جذابی نیز دارد.

در شیپور نیز هر ۲۰۶‌ای حرفی برای گفتن دارد؛ تیپ ۲ باشد یا تیپ ۵، از مدل ۹۳ تا مدل ۹۸، سفید باشد یا سیاه یا نقره‌ای، برای بالاتر از ونک باشد یا پایین‌تر از تئاتر شهر، در شیپور خریدار خود را پیدا می‌کند. اگر شما هم به فکر خریدن این خودروی محبوب هستید، در میان پژو ۲۰۶‌های شیپور دنبال آن بگردید؛ احتمالا ۲۰۶ شما هم آگهی شده باشد!

 

منبع: اتاق خبر شیپور

ممکن است این مقالات را هم دوست داشته باشید:
1 نظر
  1. haamim می گوید

    تشکر

اگر شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید :

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.